Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja i pravila o privatnosti

Podaci o tvrtki

NOBEL WATER SYSTEMS d.o.o. za trgovinu i usluge
Medačka ulica 18, Zagreb, Hrvatska
OIB: 71032017320
MBS: 080532397
Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
tel: 01 777 86 62
e-mail: upiti@filteri.com.hr

Nobel Water Systems hrvatska je tvrtka čija je osnovna djelatnost prodaja uređaja za poboljšanje kvalitete vode u domaćinstvima, uredima, poslovnim prostorima i industriji, a dio je grupacije Nobel koja svoje poslovne aktivnosti obavlja u desetak zemalja Europe. Sjedište tvrtke je u Zagrebu, Medačka ulica 18.

Pravila o privatnosti

Izjava o prikupljanju i korištenju osobnih podataka

Nobel Water Systems d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, te čuvati privatnost svih svojih kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje svojih obveza; te transparentno informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su isključivo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Nobel Water Systems d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Koje osobne podatke prikupljamo i zašto

Osobni podaci – Prikupljanje

Kada posjetitelji naše stranice ostave komentar na našim stranicama (primjerice u kontakt formi), mi prikupljamo podatke koji se prikazuju u formi za slanje, te također IP adresu posjetitelja i podatke o web pregledniku posjetitelja, a u svrhu detektiranja sadržaja neželjene pošte (spam).

Anonimizirani niz podataka generiran iz e-mail adrese posjetitelja (takozvani hash niz) može biti proslijeđen usluzi Gravatar za provjeru koristi li se ta e-mail adresa. Pravila o privatnosti usluge Gravatar dostupna su na adresi: https://automattic.com/privacy/. Nakon odobrenja komentara posjetitelja (primjerice, u slučaju omogućenih recenzija ispod proizvoda webshopa), profilna slika posjetitelja postaje javno vidljiva u kontekstu objavljenog komentara.

Ukoliko odlučite slati slike na naše web stranice, savjetujemo da izbjegavate slati slike ili drugi medijski sadržaj (video, zvuk) koji ima u sebi ugrađene podatke o lokaciji (EXIF GPS). Naime ostali posjetitelji stranice mogu preuzeti te datoteke i iz njih izvaditi sve ugrađene lokacijske podatke

Što su "kolačići"?

"Kolačići" (engl. Cookies) su malene datoteke koje se čuvaju na vašem računalu prilikom pregledavanja interneta, obično se to događa kada se neka web stranica posjeti po prvi puta. Web stranice pomoću kolačića mogu zapamtiti Vaše aktivnosti ili postavke i sljedeći put kad posjetite istu stranicu mogu ih automatski primijeniti. Web stranica tada prepozna da ste već bili ovdje i u nekim slučajevima prilagođava ono što vidite na ekranu.

Na primjer, ukoliko ponovno posjetite webshop, kolačići će biti zaslužni za prikaz sadržaja Vaše košarice od zadnji puta kada ste bili na toj stranici.

Kolačići se jednako tako mogu koristiti za spremanje podataka koje ispunite u kontakt formi (primjerice kada upisujete svoje ime ili adresu na web stranicama).

Neki kolačići su složeniji, mogu zapamtiti koliko vremena provodite na svakoj stranici neke stranice ili na koje linkove sve klikate.

Jesu li kolačići sigurni?

Generalno gledajući svrha kolačića je dobronamjerna, nisu štetni, ne mogu nositi viruse te omogućuju da korisnik ima bolje iskustvo prilikom surfanja.

Kako se kolačići koriste na našim stranicama?

Ukoliko ostavite komentar na našim stranicama (primjerice recenziju na proizvod) možete odabrati želite li da se vaše ime, e-mail adresa i web stranica sačuva u kolačićima. Ukoliko to učinite, to je isključivo za vašu pogodnost, primjerice kako biste izbjegli ponovno popunjavanje vaših podataka prilikom svakog idućeg ostavljanja komentara. Rok trajanja kolačića je jedna godina od trenutka kreiranja.

Ukoliko na našoj stranici kreirate korisnički račun i prijavite se u njega, kreirat će se privremeni kolačić kako bi se doznalo prihvaća li vaš preglednik kolačiće. Taj kolačić ne sadrži nikakve osobne podatke i biva brisan u trenutku zatvaranja preglednika.

Prilikom vaše prijave također se kreira nekoliko kolačića koji čuvaju vaše podatke prijave i odabir prikaza sučelja. Kolačići vaše prijave traju 2 dana, dok kolačići vaših opcija prikaza sučelja traju godinu dana. Ukoliko odaberete opciju "Zapamti me" prilikom vaše prijave, kolačići vaše prijave će trajati 14 dana.

U trenutku odjave sa vašeg korisničkog računa kolačići vaše prijave se brišu.

Prilikom objave ili uređivanja članka/komentara na našoj stranici, generira se kolačić u vašem web pregledniku. Ovaj kolačić ne sadrži nikakve osobne podatke već samo pamti ID (evidencijski broj u sustavu) konkretne objave/članka kojeg ste kreirali odnosno uređivali. Ovaj kolačić traje 1 dan.

Više o kolačićima možete naći ovdje:

Ugrađeni sadržaj s drugih web lokacija

Članci objavljeni na ovim stranicama mogu uključivati tzv. "ugrađeni sadržaj" (primjerice video klipove, slike, dijelove članaka i sl.). Ugrađeni sadržaj koji se povlači sa drugih web lokacija ponaša se identično kao da se posjećuje direktno na tim drugim stranicama.

Te druge stranice s kojih se povlači taj ugrađeni sadržaj mogu također sakupljati podatke o vama, koristiti kolačiće, ugrađivati dodatne sustave trećih strana za analizu i praćenje podataka te pratiti vašu interakciju odnosno način na koji koristite taj ugrađeni sadržaj. To naravno uključuje praćenje vašeg korištenja ugrađenog sadržaja ukoliko posjedujete korisnički račun za stranicu sa koje je izvorno taj sadržaj ugrađen te ukoliko ste istovremeno već prijavljeni na taj korisnički račun.

S kime dijelimo vaše podatke i koliko dugo ih čuvamo

Ukoliko objavite komentar na našim stranicama, komentar i dodatni podaci komentara (metadata) čuvaju se na neodređeno vrijeme, a kako bi se izbjeglo ručno moderiranje komentara od strane administratora stranice. To znači da stranica automatski dopušta objavu vašeg komentara, kao i sve sljedeće u eventualnoj raspravi.

Također čuvamo osobne podatke registriranih korisnika na našim stranicama, odnosno one informacije koje odluče pružiti u opisu svojeg korisničkog profila. Svi registrirani korisnici mogu u bilo kojem trenutku vidjeti, urediti ili obrisati sve svoje osobne podatke, osim korisničkog imena. Administratori stranice također imaju jednaki uvid i ovlasti u te informacije registriranih korisnika.

Koja prava imate nad svojim podacima

Ukoliko ste registrirani korisnik na našim stranicama, ili ukoliko ste ostavili komentar kao gost, imate pravo zatražiti datoteku sa svim osobnim podacima koje čuvamo o vama, uključujući naravno i podatke koje ste nam sâmi pružili. Također imate pravo zatražiti od nas da se trajno obrišu svi osobni podaci koje čuvamo o vama. To ne uključuje podatke koje smo dužni čuvati zbog administrativnih, pravnih ili sigurnosnih namjena.

Gdje šaljemo vaše podatke

Komentari posjetitelja mogu biti predmetom provjere automatskih usluga neželjene pošte odnosno prometa (spam).

Što je GDPR?

Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka)

Opći uvjeti, informacije i zahtjevi za zaštitu osobnih podataka:

Uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između tvrtke Nobel Water Systems d.o.o. i Kupca.

Uvjeti poslovanja

Načini plaćanja u Internet trgovini Nobel Water Systems

Virmansko plaćanje / gotovina

Uplata jednokratno internet bankarstvom ili uplatnicom na naš žiro račun

  • IBAN: HR1524020061100443806 (Erste & Steiermärkische Bank d.d. Rijeka).
Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, poštom šaljemo Vašu narudžbu na navedenu adresu.

Karticama: Kreditne kartice:
  • Diners Club (Erste Card Club)
    • jednokratno
    • beskamatno 2-24 rate (min. iznos kupovine 1.200,00 kn)
  • American Express®
    • jednokratno
    • beskamatno 2-12 rata
    • potrošački kredit 24-60 rata
    • potrošački kredit 3-24 rate (samo za poslovne kartice)
  • Mastercard® Zagrebačke banke
    • jednokratno
    • beskamatno 3-24 rate
Debitne kartice:
  • Erste Bank d.d.
    • jednokratno Mastercard, Maestro®, Visa, Visa Electron
    • beskamatno 2-12 rata Mastercard, Maestro i Visa u izdanju Erste Bank d.d.
    • beskamatno 2-12 rata Mastercard, Maestro i Visa u izdanju banaka MbNet grupacije
  • Zagrebačka banka d.d.
    • jednokratno
    • beskamatno 2-12 rata Maestro u izdanju Zagrebačke banke d.d.

   NAČIN PLAĆANJA
BANKAjednokratnona rateuvjeti za rate
KREDITNE KARTICEErste Card ClubDiners Club2-24 ratebeskamatno
(min. iznos kupovine 1.200,00 kn)
American Express®2-12 ratabeskamatno
24-60 ratapotrošački kredit
3-24 ratepotrošački kredit
(samo za poslovne kartice)
Zagrebačka bankaMastercard®3-24 ratebeskamatno
DEBITNE KARTICEErste Bank d.d.Maestro®2-12 ratabeskamatno
Mastercard2-12 ratabeskamatno
Visa2-12 ratabeskamatno
Visa Electron
MbNet grupacijaMaestro2-12 ratabeskamatno
Mastercard
Visa
Zagrebačka banka d.d./
Maestro2-12 ratabeskamatno

U smislu ovih uvjeta kupnje, Kupac je fizička osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom web stranice filteri.com.hr (u daljnjem tekstu: web shop ili Prodavatelj).

Kupcem se smatra svaka osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod. Primateljem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca.

Prodavatelj / posrednik u trgovini / izvršitelj usluga

Prodavatelj/posrednik u trgovini i izvršitelj usluga je: Nobel Water Systems d.o.o., sa sjedištem u Medačka 18, 10000 Zagreb , OIB: 71032017320, IBAN: HR1524020061100443806 (u daljnjem tekstu Prodavatelj).

Poslovna sposobnost

Prihvaćanjem Uvjeta poslovanja Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Prodavatelja, tj. za kupnju putem web-shopa.

Elektronska komunikacija

Posjećivanjem i korištenjem Nobel Water Systems web shopa prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema ili unese netočnu e-mail adresu, ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail, Prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

Cijene

Sve cijene prikazane u web trgovini izražene su u hrvatskim kunama (kn) za krajnjeg kupca, s uključenim PDV-om i troškovima dostave za područje Republike Hrvatske.

AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguća je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun, bilo kartičnim plaćanjem.

Za nepreuzete pošiljke ponovno slanje odnosno isporuka nije moguća po istim cijenama.

Narudžba i trenutak sklapanja ugovora

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada Kupac prođe cijeli postupak narudžbe odnosno plati naručeni proizvod.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:
  • E-banking-om ili općom uplatnicom/virmanom (podaci za uplatu: Nobel Water Systems d.o.o., Medačka ulica 18 10000 Zagreb, IBAN: HR1524020061100443806)
  • kreditnim karticama online (Diners, American Express, MasterCard)
  • debitnim karticama online (Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron)
Narudžba se smatra zaprimljenom:
  • U slučaju plaćanja kreditnom karticom – u trenutku kada Nobel Water Systems d.o.o. dobije potvrdu predautorizacije kreditne kartice Kupca na iznos narudžbe.
  • U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatom i pouzećem – u trenutku kada Nobel Water Systems d.o.o. elektroničkim putem zaprimi narudžbu.

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, Prodavatelj će elektronskim putem u obliku e-mail-a obavijestiti Kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Nobel Water Systems d.o.o. dobije potvrdu predautorizacije kartice Kupca na iznos narudžbe.

Nakon potvrde predautorizacije, Nobel Water Systems d.o.o., će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti Kupca da je kupio proizvod te da je proizvod poslan.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Nobel Water Systems d.o.o., zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, Nobel Water Systems d.o.o. obvezuje se rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 2 radna dana, ne uključujući Subotu i Nedjelju. Nakon isteka 2 radna dana od primitka narudžbe, Nobel Water Systems d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ te o roku u kojem je proizvod dobavljiv.

Naručeni proizvod, ovisno o tome da li je dostupan na skladištu, Prodavatelj isporučuje u najkraćem mogućem roku.

Izjava o sigurnosti plaćanja

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.

ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Upute za sigurnu internetsku kupovinu potražite ovdje (3dsecure upute za sigurnu internetsku kupovinu).

T-Com PayWay

American Express® – Jamstvo sigurne online kupnje je jamstvo kupcima da ih se prilikom online kupnje American Express karticom neće teretiti za neodobrenu online kupnju.
Mastercard® SecureCode baziran je i razvijen na 3-D Secure modelu, globalnom standardu za provjeru autentičnosti kupaca u sustavu sigurnih internetskih transakcija, koji su zajednički razvili Mastercard Worldwide i Visa International.
Verified by Visa usluga bazirana je i razvijena na 3-D Secure modelu, globalnom standardu za provjeru autentičnosti kupaca u sustavu sigurnih internetskih transakcija, koji su zajednički razvili Mastercard Worldwide i Visa International.

Isporuka dostavnom službom i troškovi

Naručene artikle šaljemo dostavnom službom (Overseas Express) kao paket u roku od 5 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije). Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla ili nepredviđenih okolnosti, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.

Dostava se obračunava prema cjeniku ugovorenim sa kurirskom službom:
  • za Hrvatsku: 25,00 kn

Ukoliko kurirska služba izmijeni cijenu dostave, Prodavatelj će novu cijenu jasno iskazati u web trgovini.

Cijene dostave su iskazane s uključenim PDV-om.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz sâmu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Ukoliko Kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Nobel Water Systems d.o.o., ima pravo uskratiti Kupcu uplaćeni iznos kupoprodajne cijene.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu, ponovno naruči robu putem Nobel Water Systems web shopa, Prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate.

Nobel Water Systems d.o.o. zadržava pravo da ne pošalje narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima Kupca, kao i narudžbe s e-mailom odnosno brojem telefona na koje nitko ne odgovara.

Prijenos vlasništva i obveze Kupca

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.

Nobel Water Systems d.o.o. nije odgovoran u slučaju da Kupac adresu dostave nije unio ispravno, te iz tog razloga paket nije stigao na odredište. Nobel Water Systems d.o.o. nije odgovoran ukoliko Kupac nije zaprimio obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke, a zbog lokalnih postavki e-mail servisa Kupca (primjerice postavke spam filtera).

U slučaju da Kupac nije prisutan na adresi dostave, odgovornost je Kupca fizički preuzeti paket u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.

Ukoliko paket Kupcu ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena, dužnost je Kupca da kontaktira angažiranu dostavnu službu i provjeri gdje se pošiljka nalazi.

Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (primjerice dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji raspoloživi način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, te ima pravo odbiti preuzeti pošiljku ukoliko utvrdi eventualno nastala fizička oštećenja prilikom dostave. U tom slučaju pošiljka se vraća Prodavatelju, a Kupcu će biti poslana nova pošiljka.

Materijalni nedostaci proizvoda

Nobel Water Systems d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, a takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dostavljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, te ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (odnosno nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim vizualnim pregledom prilikom preuzimanja pošiljke), a što Kupac utvrđuje po otvaranju proizvoda, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte te putem obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana:

  1. kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora;
  2. kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki;
  3. kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na adresu Nobel Water Systems d.o.o. 10000 Zagreb, Medačka ulica 18, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

  1. ugovor o uslugama prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu, koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji kupca ili koja je jasno prilagođena kupcu
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  7. kupac posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je kupac izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
  11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
  • Isporuka robe koja nije naručena
  • Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Rok za podnošenje reklamacije je 8 (osam) dana od primitka paketa.

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, Kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju i to e-mailom na reklamacije@nobelcorporation.com, ili preporučenom pošiljkom na adresu: Nobel Water Systems d.o.o., Medačka ulica 18, 10000 Zagreb.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, Kupci se mole da u prigovoru navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Nobel Water Systems d.o.o. potvrdit će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za neoštećeni i valjani proizvod.

Nobel Water Systems d.o.o. prihvatit će povrat isporučenih proizvoda o svom trošku, a ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak proizvoda. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Nobel Water Systems d.o.o.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.

Ne odobravamo povrate korištenih a ispravnih proizvoda.

Pisani prigovor potrošača

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni tvrtka Nobel Water Systems d.o.o. omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem preporučene pošte na adresu Nobel Water Systems d.o.o., Medačka ulica 18, 10000 Zagreb ili putem maila reklamacije@nobelcorporation.com

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Nobel Water Systems d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gore navedenoj poveznici.

ODR Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Potrošački prigovori

Vaše prigovore kao i pohvale, prijedloge i pitanja možete uputiti: poštom na adresu Nobel Water Systems d.o.o., odjel podrške kupcima, Medačka ulica 18, 10000 Zagreb; na mail: reklamacije@nobelcorporation.com ili predati u našem prodajnom prostoru u Medačkoj ulici 18.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.

Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

Tvrtka Nobel Water Systems putem svog web shop-a prodaje uređaje za poboljšanje kvalitete vode u domaćinstvima, uredima, poslovnim prostorima i industriji. Uređaji koje prodaje su testirani i certificirani omekšivači vode, filteri za vodu, ulošci i sva dodatna oprema vezana uz sustave za pročišćavanje ili omekšavanje vode.

Tvrtka Nobel Water Systems uvijek će Vam pomoći pri odabiru i bit će Vam na raspolaganju za sva Vaša pitanja i informacije.

Podaci o proizvodima

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, posebno obzirom na lokalne postavke monitora na računalu Kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web shop-u Prodavatelja podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije i drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na web shop-u Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Kvaliteta proizvoda

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.

Nedostaci na proizvodima

Prodavatelj ne odgovara Kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima i oštećenja ambalaže koja su nastala kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili oštećenja ambalaže i drugi manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

Opći jamstveni uvjeti

Nobel Water Systems d.o.o. obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera.

Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravan proizvod priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste (ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu) te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.

Neispravnosti, opis kvara, serijski broj kao i broj i vrsta modela te proizvođač unose se u predviđeni obrazac koji je dužan osigurati servis Nobel Water Systems d.o.o.

Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikl se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku).

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Nobel Water Systems d.o.o. neće preuzeti, već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje uključeni su i propusti poput spajanja uređaja na izvore vodovodne mreže koji nisu propisani uputstvom za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima.

Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe.

U slučaju nepotpune jamstvene prijave ili artikla prijavljenog na jamstvo koji nije kupljen u prostorijama Nobel Water Systems d.o.o., servis Nobel Water Systems d.o.o. zaračunava radne sate utrošene na rješavanje zadanog naloga od strane kupca prema važećem cjeniku usluga.

Cjenik usluga Nobel Water Systems servisa možete zatražiti u našoj prodaji i servisu.

Nobel Water Systems d.o.o. obvezuje se da će jamstvo za robu kupljeno u trgovinama Nobel Water Systems d.o.o. riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ako dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo s novim proizvodom.

Nobel Water Systems servis naplaćuje usluge servisa isključivo na zahtjev kupca i za sve artikle i računala koja nemaju jamstvo u Nobel Water Systems d.o.o.

Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.

Za proizvode koje kupci ne podignu, Nobel Water Systems d.o.o. odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana Nobel Water Systems d.o.o. zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 10 kn + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo Nobel Water Systems d.o.o.

Nobel Water Systems d.o.o. uz svaki račun predaje jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se sa potpisom na računu kupac slaže s uvjetima kupovine u Nobel Water Systems d.o.o.

Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
  • transportom nakon isporuke
  • nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem
  • neprimjerenom radnom okolinom
  • neispravnim električnim ili vodovodnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma)
  • zbog rabljenosti samog artikla (vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja, itd.)
  • ako su skinute naljepnice s artikla (serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju, itd.)
  • ukoliko Nobel Water Systems d.o.o. utvrdi da je artikl korišten preko njegovih mogućnosti.
  • ako su vršene izmjene na artiklu (npr. stavljane su zamjenske komponente te je proizvod promijenio izgled)
  • neovlaštena osoba ugrađuje ili montira komponente

Jamstvo vrijedi isključivo uz predočen račun za kupljenu robu.

Popis ovlaštenih servisa

Na deklaraciji ili unutar svakog proizvoda nalazi se podatak o uvozniku i ovlaštenom servisu za isti.

Izjava o odgovornosti

Informacije o sastojcima, medicinskim dijagnozama, lijekovima i drugim proizvodima su bazične. One se ovdje nalaze isključivo iz informativnih i edukativnih razloga, i ne uključuju sve potrebne mjere predostrožnosti navedenih proizvoda, kao ni njihov način djelovanja, moguće interakcije i posljedice njihova korištenja. Ove informacije NISU medicinski savjeti.

Ne preuzimamo nikakvu odgovornost o tome na koji ćete način koristiti informacije o proizvodima, njihovom korištenju i djelovanju. Opisi proizvoda nisu medicinski savjeti kao ni savjeti za postavljanje dijagnoze ili terapije vaših problema. Publikacije i sadržaj koji se nalazi na Nobel Water Systems stranicama, ili bilo koji njihov dio, ne može se smatrati dovoljnim temeljem za donošenje medicinskih, osobnih, financijskih ili poslovnih odluka.

Korisnici preuzimaju odgovornost za svaku štetu koja je posljedica njihovih aktivnosti koje nisu u skladu s prethodno navedenim, kao i za drugu vrstu štete koja bi iz toga mogla proizići.

Završne odredbe:

Prihvaćanjem ovih uvjeta kupnje Kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora.

Potvrdom narudžbe Kupac potvrđuje da je pročitao Uvjete poslovanja, da se s njima slaže te da oni čine sastavni dio Ugovora o kupnji.